Prislista

Hos oss får du en trygg, säker och prisvärd utbildning oavsett behörighet. Våra trafiklärare har en gedigen utbildning och många års erfarenhet, vilket i tillsammans med skräddarsydda utbildningar gör att du får ditt körkort så snabbt och smidigt som möjligt. Information: Den 1 april kommer det ske en prisjustering
Information: Den 1 april kommer det ske en prishöjning.

Bil (B körkort)

• Paketerbjudande - Kom igång 6750:-

Teoripaket, Risk 1 samt 5 st körlektioner.
    Ordinarie pris: 7100:- | Spara 350:-

• Paketerbjudande - 3x körlektioner 2340:-

Ett paket med tre körlektioner.
    Ordinarie pris: 2400:- | Spara 60:-

• Paketerbjudande - 5x körlektioner 3850:-

Ett paket med fem körlektioner.
    Ordinarie pris: 4000:- | Spara 150:-

• Paketerbjudande - 10x körlektioner 7500:-

Ett paket med tio körlektioner.
    Ordinarie pris: 8000:- | Spara 500:-

• Handledarkurs 600:-

Handledarkursen, även kallad introduktionsutbildning, krävs för att få övningsköra privat. Kursen är aktuell för både handledare och elev, båda måste med andra ord gå kursen för att få övningsköra tillsammans. Avgift 600 kr. gäller per person/deltagare.

• Körlektion 800:-

Personlig körlektion på 45 min.

• Teorihjälp 45 minuter 450:-

45 minuters lärarledd hjälp med teorin inför körkortet.

• Teoripaket - Bok 2200:-

Komplett utbildningsmaterial med allt du behöver för att klara ditt teoriprov. Tillsammans med dina egna studier så håller vi lärarledda teoriforum och lektioner på trafikskolan. Vi ger dig mer än bara utbildningsmaterial!

• Teoripaket - Digitalt 2200:-

Komplett digitalt studiematerial som du kommer åt från din dator, mobil eller surfplatta. Du kan se på filmer, lyssna på texter och göra obegränsat med tester online. I paketet ingår det även lärarledda teoriforum och lektioner på trafikskolan.

• Riskettan 900:-

Obligatorisk teoretisk utbildning för körkortstagare. Kursen är 3 h och behandlar ämnen som alkohol, trötthet och riskfyllda beteenden i trafiken.

• Risktvåan / Halkbana 2400:-

Obligatorisk praktisk utbildning som innefattar körning på vår suveräna halkbana. Här får du chansen att på ett säkert sätt testa på att köra på olika vägunderlag och göra olika manövrar.

• Lån av bil vid körprov 1100:-

Lån av bil vid körprov samt uppvärmning

• Syntest 100:-

Drop in under kontorets öppettider. Giltig legitimation krävs.

Moped (AM körkort)

• Paketerbjudande - AM körkort 5900:-

Komplett utbildning som innehåller både all obligatorisk teori samt praktik. Klass 1 gäller moped som får färdas i max 45km/h.

• Tungt släp / BE 6700:-

Teori, två körlektioner på 80 minuter samt lån av bil med släp till körprovet.

• Utökad B96 3400:-

En körlektion på 80 minuter samt lån av bil med släp till körprovet.

• Körlektion släp, extra 1700 kr

Alla priser är inklusive moms.